utorok 10. novembra 2015

*Jesenné prázdniny v Benátkách*

Ciao! :)

Nie je to dlho čo som sa vrátila z kúzelných Benátok. Mesto, ktoré je samo o sebe výnimočné a podľa mňa neskutočne romantické. Aj napriek chorobe, ktorá ma tam zastihla som zažila pekné chvíle o ktoré sa chcem teraz s vami podeliť. :)

Cesta a ubytovanie

♥ Cesta (autom) tam bola neskutočne dlhá a na hotel sme dorazili až okolo druhej hodiny ráno. Toto sa stalo zrejme po prvý krát, že nemáme žiadne fotky z hotelovej izby. :D Väčšinou je takýchto fotiek najviac a celkový počet prevyšuje tie zmysluplnejšie z mesta. :3 A tak vám o hotely aspoň niečo porozprávam. ;) Volal sa DUCALE*** a  napriek malej izbe si nemôžem na nič sťažovať. Každý deň nám pekne upratali izbu aj keď som si často hovorila, že je to nemožné. O.o Čisté uteráky a nové mydielka každý deň. ( Prišlo mi to ako zbytočné plytvanie kedže vyhadzovali celé mydlá, ktoré boli použité len raz :/ ) Raňajky formou Švédskych stolov kde croissanty s Nutellou nesmeli chýbať! :)

Výstava

56. ročník umeleckej výstavy  Bienalle Art nesúci názov All The World’s Futures   je udalosť otvorená pre verejnosť od soboty 9. mája do nedele 22. novembra 2015 v Giardini a Arsenale (časti Benátok). Výstava pozostáva z 89 jednotlivých štátov, ktoré tu prezentujú seba a svojich umelcov. Medzi týmito krajinami a ich pavilónmi sa nachádza aj jeden spoločný pre Česko a Slovensko. Momentálne tam bola výstava ( expozícia) z Česka. A tu je zopár fotiek z výstavy.

1. Arsenale














Po celodennom chodení sme zašli do miestnej Trattorie (Reštaurácie) na chutnú večeru.

 ...a čo sme videli v Giardini a pri plavbe po Benátkách sa dozviete už zajtra v pokračovaní príspevku. :)
                                                 *Lola

2 komentáre:

  1. Těším se na pokračování. Podle mě je těch mýdel opravdu škoda, ale aspoň jste tam měli hezky čisto. Výstava musela být zajímavá. V Benátkách jsem kdysi dávno byla, ještě jako školačka, ale moc jsem si to neužila, tak bych se tam jednou chtěla znovu podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za komentár a ako som už sľúbila, pokračovanie bude zajtra. ;) Ja dúfam, že sa ti to splní a čoskoro sa opäť vrátiš do Benátok a tentokrát si ich užiješ naplno! :))

    OdpovedaťOdstrániť