nedeľa 25. októbra 2015

*Autumn fashion*-*Jesenná móda* & Urban DECAY!

Teplé letné dni sú už za nami a preto nám nezostáva nič iné ako sa  začať teplejšie obliekať.
Jeseň je podľa mňa ideálne obdobie na nosenie kabátikov a jeden taký kabátik mám aj ja a predstavím vám ho v dnešnom príspevku. :)
Ďalšia vec bez ktorej sa  v takomto počasí nezaobídem je šál/šatka , ktoré nosím takmer každý deň.
Mám ich hneď niekoľko a vždy rada rozširujem svoju zbierku. :D
 Naposledy som si doniesla kašmírovú z Bulharska a som rada, že som tak učinila. :) Je veľmi príjemná na dotyk, teplá a dúfam, že už čoskoro vám ju budem môcť predstaviť na blogu. ;)
Ku kabátiku som zvolila čierné obtiahnuté nohavice a vysoké kožené topánky na opätku. Ďalej šál značka Fraas a kabelka Tally Weijl. Na obrázkoch nižšie vidieť ako dokáže šál zmeniť celý outfit. Bez neho, len s modrou mikonou vyzerá outfit viac športovo(školácky) a zo šatkou elegantne.
Nemyslíte? :)


 Čo mi robí naozaj radosť je, že vám môžem konečne predstaviť paletku  tieňov značky Urban decay s názvom NAKED určenú pre každodenné líčenie. Kúpila som si ju v Londýne, ale objednať sa dá aj tu na Slovensku. Súčasťou balenia boli aj vzorky primerov na oči, ktoré sľubujú že vaše líčenie vydrží dlhšie, nebudú sa tvoriť linky a tým pádom lešpí finány výsledok. :) Paletku som už vyskúšala a bola som naozaj spokojná. Na testovanie primerov sa ešte len chystám a v pláne mám aj natočiť video z líčenia.

Uvítali by ste to ? :)








To je odo mňa pre dnešok všetko a budem veľmi rada ak mi odpoviete na moje otázky a zanecháte komentár.  ♥♥♥

                  xoxo Lola


2 komentáre:

  1. Nádherný outfit, přesně můj styl. Krásný kabát akorát bílý bych si já nevzala, ač se mi v té barvě velmi líbí, protože vím že by dlouho bílý nevydržel. Šála k outfitu dodá takový šmrnc. Paletka od Naked se rozhodně hodí. Univerzální, jednoduchá na každodenní líčení a myslím si že kvalitou dost dobrá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný kabátik :) gratulujem k Nakedke, priniesla si si pekný darček z Londýna :)

    OdpovedaťOdstrániť