štvrtok 17. septembra 2015

*London- part1 (Oxford)*

Hello everyone! :)

Hlásim sa vám z krásneho a upršaného Anglicka. 
Kedže som už v Anglicku bola, nejde o moju prvú návštevu, ale už teraz môžem povedať, že je Ú.P.L.N.E. iná ako tá prvá! Tentokrát tu nie som s rodinou (ako to už väčšinou býva), ale so školou na jazykovo-poznávacom pobyte. ;)
Cestovali sme autobusom a to vyše 24 hodín čo bol dosť veľký zaberák, ale všetci sme to zvládli a na moje prekvapenie to nebolo až tak strašné. :)
Naša cesta zahŕňala aj plavbu trajektom, ktorý nás previezol s Calais (Francúzsko) do Dover (pobrežie Anglicka).






Keď sme konečne dorazili na pevninu čakala nás cesta priamo do Oxfordu a následne 6 hodinový rozchod. Času bolo priveľa a tak sme mali príležitosť poprechádzať sa uličkami Oxfordu, sadnúť si do miestnych kaviarni a tiež nakúpiť si všetko ,,potrebné" :D . 








Ešte pred rozchodom  sme stihli zavítať na Oxford University (kde sa natáčalo zopár scén z Harryho Pottera) a pozrieť si jednu z katedrál ( Christ Church? I don´t know)




















To by bolo na dnes odo mňa všetko, tak ja sa s vami lúčim a dúfam, že si nenecháte ujsť pokračovanie tohto príspevku. :) 
P.S. Pokračovanie príspevku môžete očakávať už v priebehu následujúcich dvoch dní. ;)
                                                                                                   Lola*


6 komentárov:

  1. Těším se na pokračování. Taky jsem byla Anglii a absolvovala stejnou cestu autobusem i trajektem jako ty a oplatilo se cestu přetrpět. Fotky jsou nádherné, hezky jsem si zavzpomínala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ma teší, že sa ti príspevok páčil. :) Rada som ti pomohla zaspomínať si :)
      Dúfam, že si nenecháš újsť jeho pokračovanie. :) *Lola

      Odstrániť
  2. Super zábery,teším sa na ďalšie :) uží si to!

    OdpovedaťOdstrániť