štvrtok 4. februára 2016

*Zimné nákupy*


 :) Je začiatok Februára a vonku je naozaj bláznivé počasie. Aj keď snehu nieje veľa je možné, že nás ešte príroda prekvapí, a tak som nič nenechala na náhodu a vybrala sa nakupovať. ;D V obchode CCC som natrafila na tieto pekné vysoké čižmy, ktoré sú z vnútra trochu zateplené. ( nehovorím však o žiadnych kožušinách, ale len o teplejšej látke vo vnútri topánky :))
Okolo členku je retiazka a čierny špagát, ktoré som mala v pláne odstrániť hneď po príchode domov. Teraz však váham.. PORADÍTE MI PROSÍM  ? :O 



 ...............................................................................................................................................................
 ...............................................................................................................................................................

Kedže som čerstvá 18-tka podostávala som množstvo darčekov a priznávam sa, že som si niektoré aj sama vybrala. ♥ :D Veď predsa šlo o darčeky pre mňa... :P
Jedným z darčekov od rodičov bola čierna kožená kabelka značky MOHITO. ♥

Čo poviete ? :) Páči sa? 




..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
A ako posledné prichádzajú na rad kožené topánky LASOCKI, ktoré som si zakúpila v obchode CCC. :) Už dávnejšie som si ich vyhliadla v Ostrave no žiaľ nemali moje číslo. Našťastie u nás v Žiline boli a tak som si hneď jedny vzala. :) Zatiaľ som s nimi spokojná. ;) Majú malinký opätok no neklopkajú!! A to je hlavné. :D (Neznášala som svoje staré čižmy, ktoré klopkali ako lodičky! :D Všetci sa obzerali či chodím v zime v lodičkách a pritom to boli obyčajné čižmy :3 )



























Môj dnešný príspevok je už u konca a pomaly aj tento týždeň, ... ;)
 ...tak to ešte zajtra vydržte a užite si pohodový víkend. 

                                                                                                 *Lola

4 komentáre:

  1. Ty první boty jsou parádní. Ten řetízek bych tam nechala a možná i ten špagát. Kabelka se mi taky moc líbí, podobnou bych si chtěla pořídit. Pěkný dárek sis vybrala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc za radu. :)
      Som rada, že sa ti kabelka páči <3

      Odstrániť