piatok 25. decembra 2015

*Veselé Vianoce*

 Krásne sviatky prajem! :)


Vianoce sú pre mňa dni plné radosti, úsmevu a plného bruška.
 Mám ich moc rada, pretože sa vždy stretneme celá rodina pri Štedrej večeri a keď to už tak nemôže byť počas celého roka aspoň v tento deň áno. :)
Vždy rada pomáham s pečením a zdobením koláčikov a taktiež s prípravou jedla. :) Tento rok sa nám podarilo spraviť takéto pekné šuhajdy. Väčšinou bývajú v košíčkoch, ale mamine pekné formičky im tento rok dodali šmrnc. ;) Horšie ich bolo dostať z formičiek von, ale na koniec všetko dobre dopado. :D


Štedrá večera je v našej rodine naozaj štedrá. :) Tradície z maminej aj ocinovej strany tvoria 8 chodov. :) 
  1. oplátka s medom
  2. kapustnica
  3. krupicová kaša so slivkami
  4. fazuľová polievka
  5. losos so zemiakovým šalátom
  6. koláčik
  7. ovocie
  8. orechy

Je toho naozaj veľa! :) Človek aby si po sviatkoch skočil hneď do fitka. ;)


 Áááá čo by to boli za Vianoce bez darčekov. ;) Nebudeme si predsa klamať. :)
Bolo ich naozaj veľa a spravili mi obrovskú radosť. :) Dokonca už len samotné obaly! :O Napríklad takéto od mojej sestry ♥ Vo vnútri peknej obálky sa ukrýval V.I.P. lístok na festival GRAPE čím mi spravila ohromnú radosť..


A čo vaše Vianoce ? :) Užili ste si ich? 
Ja dúfam, že áno a prajem Vám ešte krásny zvyšok vianočných prázdnin.
                                                       *Lola

4 komentáre:

  1. Já jsem si Vánoce včera užila parádně, jen mi přijde že to strašně rychle uteklo. Máte krásně vystrojený stůl.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow to mate riadne dlhe menu!

    Pozyvam na povianocnu GA, kde najdes veci od Guess ci Dermacolu. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvládnuť 8 chodov musí dať fakt zabrať :D pekná výzdoba a super darček od segry :)

    OdpovedaťOdstrániť